diver

diver

torsdag den 25. august 2011

Jeg... jeg vel slet ikke.... hvad... Jersey Shore!

Okay.... okay... altså... jeg har aldrig set Jersey Shore før (udover småklip) og det er måske også meget, at spilde et helt indlæg på reality-tv, så jeg går på kompromis og laver et kort indlæg (det kan jeg altså godt finde ud af).

Jeg har, i skrivende stund, set omkring 15 minutter fordi anden halvdel ikke kunne finde andet i TV og fordi jeg ikke har noget, at skulle have sagt med TV-planlægningen (okay, det er ikke helt rigtigt, jeg fik lige set 10 minutters armlægning på Eurosport 2, men det har resulteret i total overgivelse resten af aftenen). Hvad er det for nogle mennesker, der er i det hus? Hvad eksisterer de for? I hvert fald for, at knalde, det har jeg fanget, men der er, uden pis, gået 10 minutter med, at deres toilet var stoppet (okay, så var det med pis). 5 minutters knalderi og 10 minutters toiletstopperi.

Jeg kunne aldrig finde på, at rangere menneskelig eksistens, men hvad fanden? Det er som om de snakker (og jeg taler fint engelsk) men jeg forstår ikke et ord af, hvad de siger. Jeg kan se, at de er mennesker, men det er som om de slet ikke agerer derefter; som om de er en slags mutation. Eller også er de mennesker og jeg et stenalderlevn. Hvem ved? Jeg forstår i hvert fald ikke en skid.

10 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig set det. Og jeg ser ellers alt. Men efter din anmeldelse så er det vist også ligemeget?

    SvarSlet
  2. Jeg ved det ikke... jeg har samme følelse, når jeg bliver tvunget til paradise eller DUM, men slet ikke i samme grad. Det her program kan jeg slet ikke rumme. Så mange spørgsmål!

    SvarSlet
  3. Du skal også bare være glad for at du ikke kan rumme lige så meget som mig.

    SvarSlet
  4. Det er genial underholdning B, så kom du bare i sving med MTV.

    SvarSlet
  5. Er kraftedemig nødt til at bortadoptere tvillingerne så!

    SvarSlet
  6. Sikke et dilemma. Måske du skal spørge Kristine, hvad hun ville vælge; børn eller reality-tv i topklasse.

    SvarSlet
  7. Jeg har en veninde der kom til at følge med - på trods af, at hun følte intelligensen strømmede ud af hende af at se det.

    SvarSlet
  8. Hej Cecilie. Jeg kunne også mærke det. Min, i forvejen haltende, intelligens blev ligeledes tæsket ud af mig af deres tåbeligheder. Utroligt, hvordan jeg næsten skulle bruge en respirator til sidst, for at huske hvordan man trak vejret.

    SvarSlet
  9. Åh hvor du klynker! ;) Det kommer igen i aften kl. 21.40.

    SvarSlet
  10. hvis du kan lide at følge med på Bitterfissens blog, så sluger du jo også Jersy Shore råt:)

    SvarSlet